Introductie
De opdracht start z.s.m. voor de duur van 3 maanden met optie tot verlengen en voor 24 uur per week.
Functie
Ben jij een administratieve alleskunner met affiniteit voor Recruitment en HR? Voor een opdrachtgever in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Recruitment/HR die ons team komt versterken. In deze rol ben je de spil in de administratieve processen rondom het werven en aannemen van nieuwe medewerkers.
Jouw verantwoordelijkheden:
Beheren van de mailbox en verwerken van sollicitaties in het recruitmentsysteem.
Plannen en coördineren van sollicitatiegesprekken.
Opstellen en versturen van arbeids- en opdrachtbevestigingen.
Ondersteunen bij rapportages en bewaken van deadlines.
Beheren en archiveren van documenten.
Functie-eisen
Minimaal mbo werk- en denkniveau.
Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare administratieve functie binnen HRM.
Organisatorische vaardigheden, nauwkeurigheid en discretie.
Ervaring met administratieve systemen en Microsoft Office.
Klantgerichtheid, stressbestendigheid en efficiëntie in plannen.
Een enthousiaste en zelfstandige werkhouding.
Aanbod
Deze opdracht is niet geschikt voor zzp-inzet. Echter, zzp’ers kunnen zich voor de duur van de opdracht laten detacheren.
Sollicitatie
• Stuur een opdrachtgerichte motivatie waarin je duidelijk verwijst naar je specifieke ervaring met de vereiste expertise inclusief cv via de button “Solliciteer nu” op deze pagina..
• Geef een indicatie van het gewenst salaris.
• Geef duidelijk de beschikbaarheid en eventuele vakantiedagen aan.